Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Svetové mená v Bratislave

16.10.2010 | Ľuboš Mistrík

Diskusia (3 reakcie) Pravidlá diskusie

16.10.2010 | Derrik

Myslím si, že príčina prečo sa tieto veľkolepé projekty nerealizujú je neexistencia reálneho dopytu. Ináč Bory (Lamačská brána) sa nestavia, jediné čo tam stojí, je len plechová krabica METRO ktorá vyzerá odporne uprostred poľa.

16.10.2010 | mba

pritom je to jediny realny velky multifunkcny projekt, ktory sa momentalne v Bratislave stavia. Asi preto, ze architektom nie je zvucne meno, ale bratislavsky realista. Je podla mna naivne si mysliet, ze Bratislava ma na velke a zaujimave projekty v podani svetovych architektov, pretoze kupna sila v Bratislave je niekde uplne inde ako v tom vyspelom svete. A stavebne naklady pri projektoch z dielne svetovych architektov nebyvaju nizke.

Navrhnute projekty ako Bory Mall so 60.000 m2 SC, Twin City, South City, Hlavna stanica v navrhovanej podobe, kde len infrastruktra ma stat 1 miliardu Sk, su podla mna dnes nerealne.

Pre uspech projektu Culenova bude najdolezitejsie ako je nastavena cielova predajna cena m2 bytu, resp. kto ma byt zakaznikom projektu. Ak bude nad ca. 2.500,- EUR/m2 s DPH je to dnes podla mna nerealny projekt.

16.10.2010

a nakoniec bude mesto plné hliníkovo-sklenených nezmyslov ako Karadžičova a pod. a naše deti sa budú čudovať, akých volených zástupcov miestnych samospráv sme mali lebo oni určujú pravidlá a všetko ostatné sú len výhovorky